Subject: Sidevahendi andmed
From: Margus <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 04 Oct 2021 16:02:00 +0300

Tervist Kätlin, Seoses:

" E-toimik annab teada, et Teiega seotud menetluses nr 1-20-1515 "MARGUS 
MEIGO süüdistuses KarS § 183 lg 1, KarS § 187 lg 1 järgi" on 
registreeritud uus dokument.
Dokumendi info: Helisalvestis nr. 1-20-1515/9, 30.09.2021. Koostaja: 
Kätlin Lumi.
Dokumendi info: Kohtuistungi protokoll nr. 1-20-1515/8, 30.09.2021. 
Koostaja: Aivar Hint, Kätlin Lumi.
Dokumendi kättesaamist ei ole vaja kinnitada. Kui Teil ei ole võimalik 
dokumendiga e - toimiku kaudu tutvuda, palume sellest teada anda ning 
edastada menetlevale asutusele selle sidevahendi andmed, mille kaudu on 
võimalik dokument Teile edastada.  "

Jt failid.

---

e-toimik lehel ei saa Smart-id kaudu siseneda, mis on mul hetkel ainuke 
võimalus.

Hetkel saan faile kätte kõikidel muudel moodustel mis toetavad Smart-id 
d ja muidugi ka otse postkastist [email-masked] (edastab: 
[email-masked] ja pilveteenuste kaudu ) .

Kas ma pean sellest teavitama kedagi teist, kui teid ?

Margus Meigo